۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۴۱

مسیر راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن در مشهد مقدس اعلام شد

مسیر راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن در مشهد مقدس اعلام شد

مشهد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مشهد که پیش از این میدان شهدا اعلام شده بود به میدان ۱۵ خرداد تغییر یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی ظهر امروز در نشست خبری ضمن تشریح برنامه‌های مراسم راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن بیان داشت: مسیر راهپیمایان در شهر مقدس مشهد از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی جانمایی شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۷۵ نقطه از استان، بخش‌ها و مراکز دهستان‌ها امسال شاهد برپایی باشکوه و آیین دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن هستند بیان کرد: سخنران محوری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهر مشهد مقدس آیت‌الله دری نجف آبادی هستند.

وی بیان داشت: امسال راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از میدان ۱۵ خرداد واقع در خیابان امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر و مقارن ساعت ۹ صبح برگزار می شود.

حجت الاسلام سلطانی گفت: با هماهنگی های انجام پذیرفته در راستای تسهیل تردد راهپیمایان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با شهرداری و سازمان اتوبوسرانی مشتاقان شرکت در این مراسم باشکوه از ساعت هفت صبح با استفاده از خدمات رایگان وسایل حمل و نقل عمومی شهری می توانند خود را به مسیر های اعلام شده برسانند.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طول مسیر راهپیمایی اقلام تبلیغاتی شامل یک میلیون پوستر در بین راهپیمایان توزیع خواهد شد.

وی تصویربرداری هوایی و گلباران مسیر راهپیمایی با استفاده از بالگرد را از دیگر برنامه های اندیشیده شده در این مراسم عنوان کرد و گفت: به منظور گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب همچنین مراسم نورافشانی توسط لشکر  ۷۷ ثامن‌الائمه همراه با بانک تکبیر به مدت ۱۵ دقیقه در اقصی نقاط شهر مشهد برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2491577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha